І варіант
1. Усне мовлення – це…
а) звуки, слова, речення;
б) букви, знаки, жести;
в) текст, каліграфія.
2.Текст – це…
а) окремі речення на задану тему;
б) група слів;
в) об’єднані за змістом речення.
3. Текст, в якому описують предмет чи особу, називається
а) описом;
б) міркуванням;
в) розповіддю.
4. Головне в тексті, що хотів сказати автор, - це…
а) мета;
б) тема;
в) заголовок.
5 Прочитай речення. Пронумеруй їх так, щоб утворився текст
(___) Природа
подбала про неї.
(___) чи доводилося
вам бачити жирафу?
(___) Завдяки цьому
вона дістає листя з високих дерев.
(___) У цієї
тварини найдовша шия.
6. Доповни речення потрібними словами. Використовуй слова для довідки. Де потрібно
змінюй закінчення
Букет квітів поставили на _______________ . В кімнаті
стало ________________ й _____________________. Квіти ______________________ наше життя. Квітами
вітають зі всіма радісними ___________________ в житті. Щасливий той, хто любить
_____________________ та _____________________ їх.
Слова для довідки: квіти, подіями, стіл, приємніше,
прикрашають, світліше, охороняє.
ІІ варіант
1. Писемне мовлення – це …
а) звуки, слова, речення;
б) букви, знаки, слова;
в) текст, каліграфія.
2. З яких частин складається текст?
а) абзаци;
б) заголовок, абзаци;
в) зачин, основна частина, кінцівка.
3.Те , про що повідомляється, розповідається в тексті, - це…
а) тема;
б) мета;
в) заголовок.
а) звуки, слова, речення;
б) букви, знаки, слова;
в) текст, каліграфія.
2. З яких частин складається текст?
а) абзаци;
б) заголовок, абзаци;
в) зачин, основна частина, кінцівка.
3.Те , про що повідомляється, розповідається в тексті, - це…
а) тема;
б) мета;
в) заголовок.
4. Твердження, доказ і висновок є у …
а) тексті-розповіді;
б) тексті-описі;
в) тексті-міркуванні.
5 Прочитай речення. Пронумеруй їх так, щоб утворився текст
(___) Школярі ходили на екскурсію до лісу.
(___)
Гарно в лісі взимку!
(___) Був чудовий зимовий день.
(___) Дерева
одягнулись в сріблясті шати.
6. Доповни речення
потрібними словами. Використовуй
слова для довідки. Де потрібно змінюй закінчення.
Прийшла ________________. Випав пухнастий _________.
Тріщать _______________ від морозу. Взимку дуже важко
____________________. Учні змайстрували
________________ і __________________ їх на деревах. Незабаром з’явились перші _________________.
Слова для довідки: розвісили, годівнички, зима, дерева,
сніжок, гості, птахи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий